دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/08/06
کدخبر :58359
25
چاپ :

هتل کپری فرهنگیان در قلعه‌گنج کرمان افتتاح شد

مجتمع رفاهی، خدماتی و آموزشی فرهنگیان شهرستان قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان به سبک هتل کپری و با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

افتتاح این مجتمع رفاهی، خدماتی و آموزشی آموزش و پرورش با عنوان شهید سلیمانی، شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان محلی انجام گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، سعید احمدی رئیس اداره اموزش و پرورش قلعه گنج در حاشیه افتتاح این مجتمع کپری که از مظاهر سبک زندگی در این منطقه است به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مجتمع در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۴۰۰ مترمربع شامل ۱۲ واحد رفاهی و اقامتی بهره برداری شد.

وی اعتبار این طرح را ۲۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان شامل تجهیزات کامل سرمایشی و گرمایشی خواند.

ظرفیت پذیرش و اسکان این مجتمع ۳۶ نفر اعلام شده است.استاندار کرمان که در سفری ۲ روزه به شهرستان های جنوبی استان سفر کرده بعد از حضور در برخی از این شهرستان ها، شرکت در کارگروه رفع موانع توسعه جنوب استان و افتتاح چند طرح، شامگاه چهارشنبه همچنین از طرح گلخانه هیدروپونیک ملل شهرستان رودبارجنوب نیز که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و در مساحت ۱۷ هکتار در حال احداث است بازدید کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.