پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1400/08/08
کدخبر :58381
104
چاپ :

نماینده مردم کرمان و راور استخر سرپوشیده در راور ساخته می‌شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: استخر سرپوشیده شهر راور با اعتبار حدود ۱۴ میلیارد تومان طی ۳ سال احداث می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده در شهر راور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه ورزشی کارگری در شهر راور در حال ساخت است و تاکنون بخشی از آن به بهره برداری رسیده است.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، عملیات اجرایی سالن ورزشی بخش کارگری مجموعه ورزشی راور وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال‌های گذشته به اتمام رسیده و اکنون در مرحله بهره‌برداری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش استخر سرپوشیده این مجموعه نیز به دلیل عدم تامین منابع مالی متوقف شده بود گفت: با پیگیری انجام شده و در بازدید امروز و توافق انجام شده با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون مقرر شد منابع ریالی برای اتمام و تامین تجهیزات و تاسیسات آن نهایی شود.

وی خاطر‌نشان کرد: حدود 14 میلیارد تومان منابع مورد نیاز این پروژه است که توسط بانک توسعه تعاون تامین اعتبار می‌شود و امیدواریم ظرف بازه زمانی حداکثر یک ساله این پروژه به بهره‌برداری برسد.

پورابراهیمی با بیان اینکه بخش زیادی از سالن‌های ورزشی ساخته شده نیز نیازمند حضور مجموعه‌های مختلف برای استفاده است افزود: فعالان ورزش شهرستان راور و استان کرمان می‌توانند با توافق با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت مراکز ورزشی موجود و آماده بهره‌برداری استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر آنچه بتوانیم در فضاهای ورزشی را توسعه بدهیم در سلامت جامعه موثرتر است گفت: هزینه در ورزش در حقیقت سرمایه‌گذاری است و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.