يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/12
کدخبر :46422
30
چاپ :

نماینده مجلس کارگران محرکه چرخ اقتصاد کشور هستند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران سرمایه های انسانی کشورند که به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران سرمایه های انسانی کشورند که به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارند.

 محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه ضمن تبریک فرا رسیدن روز و هفته جهانی کارگر به رسانه ها اعلام کرد: روز کارگر یادآور تجلیل و قدردانی از زحمات قشر زحمتکشی است که پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و عزت و سربلندی و افتخار را نصیب کارگران عزیز کرد.

وی افزود: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی کارآمد، پُرتلاش، باشور و نشاط است که کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرا رسیدن روز و هفته کارگر را به جامعه کارگری و زحمتکش ایران اسلامی به ویژه کارگران عزیز شهرستان های کرمان و راور که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند تبریک می گویم و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، با حرکت جهادگونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی و استان کرمان باشیم.

برچسب ها : نماینده مجلس

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.