يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/12/19
کدخبر :103761
0
چاپ :

نمادهای مکتب شهید سلیمانی در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود

نمادهای مکتب شهید سلیمانی باید در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود، باید به سمتی برویم که نشان و شاخص دانش آموزی شهید سلیمانی را طراحی کنیم از جمله این نمادها غیرت حاج قاسم است.

حجت الله الماسی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی است که دنیا را به تحیر واداشت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی بسیار ساده‌ای توام با فروتنی و اخلاص داشت، یک عمر مجاهدت کرد، مرد اشک بر سید الشهدا و حضرت زهرا و مالک اشتر زمان بود، او کسی بود که به دستور نایب امام زمان (عج) به دل آتش می‌رفت که همه این موارد پیام‌های جدی دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: حاج قاسم به وعده‌های الهی باور داشت و به صورت عملی، بسیاری از فضایل را در شخصیتش پیاده کرده بود، او آموخته بود در روزهای خیلی سخت با حضور امام زمان می‌توان سختی‌ها را تحمل کرد.

وی افزود: سردار دل‌ها آموخته بود امامش حاضر و در کنارش است، روح بلند او متصل به منبع بیکران فیض الهی بود و این اتصال خاص او از طریق رهبرش حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بود.

الماسی گفت: حاج قاسم نماد خدا محوری و خداباوری ، نماد اطاعت محض از رهبری و ولایت مداری بود وی یک رساله عملی است برای همه کسانی که می‌خواهند عاقبت به خیر شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.