پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/12/12
کدخبر :103441
0
چاپ :

نتیجه انتخابات حوزه کرمان و راور اعلام شدکل آمار

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتیجه انتخابات حوزه کرمان و راور را اعلام کرد.

رحمان جلالی دقایقی قبل  در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کرمان به واسطه حضور در انتخابات روز گذشته اظهار کرد: مردم کرمان در عمل ولایتمداری و تبعیت از توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی را نشان دادند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه استان کرمان با همدلی و هم افزایی رقابت انتخاباتی سالم و امنی را برگزار کرد، افزود: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رای نفر اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رای نفر دوم شدند.

جلالی گفت: محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رای نفر سوم و محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رای نفر چهارم شدند.

رئیس ستاد انتخابات در ادامه بیان کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عبدالحسین همتی سراپرده با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رای توسط مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به کسب ۵۶ هزار و ۴۹۲ توسط منتخب مردم (احمد انارکی محمدی) در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار بیان کرد: در حوزه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی ۳۷ هزار و ۶۲۱ نفر منتخب مردم شد.

جلالی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب، جازموریان و کهنوج منصور شکراللهی ۸۲ هزار و ۵۸۶ رای را به خود اختصاص داده و مجدد توسط شهرستان‌های جنوبی کرمان انتخاب شد.

وی با اشاره به انتخاب مجدد حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی توسط مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای، گفت: در حوزه انتخابیه بردسیر و سیرجان نیز محمد معتمدی زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رای توسط مردم برای نمایندگی مجلس دوازدهم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رای منتخب مردم شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رای در حوزه انتخابیه کرمان و راور داشتیم، افزود: میزان مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور ۴۱ درصد و کل استان کرمان حدود ۵۰ درصد بود.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه کرمان از استان‌های پیشرو در انتخابات روز گذشته بود، گفت: هیچ مسئله امنیتی در انتخابات استان کرمان نداشتیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.