يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1400/07/03
کدخبر :57181
54
چاپ :

نام‌نویسی بیمۀ درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز دور جدید نام‌نویسی بیمه‌ی درمان تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان خبر داد.

 وحید محمدی بیان کرد: «بر اساس اعلام سامانه‌ی اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، به‌منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده‌ی بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه، خدمات بیمه‌ی تکمیلی یک ساله‌ی اعضا در سراسر کشور از تاریخ اول مهر ماه جاری تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ ارائه می‌شود».
وی افزود: «در این طرح، ثبت‌نام بیمه‌ی تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت ۱۰ روز  از طریق وب‌سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir  انجام خواهد شد».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، محمدی ادامه داد: «در راستای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر، علیرغم افزایش تعرفه‌های ارائه‌ی خدمات درمانی که از سوی شرکت‌های بیمه‌گر مورد تأیید بیمه مرکزی (به‌طور میانگین با حداقل ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) اعلام شده است، صندوق اعتباری هنر به منظور حمایت از اعضای تحت پوشش خود، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضا منظور شود. بنابراین مصوب شد، نسبت به سال گذشته، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه‌ی پرداختی اعضا در قرارداد ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعمال نشود».

وی در تشریح این طرح گفت: «همچون گذشته خدمات بیمه‌ی درمان تکمیلی در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می‌شود. بر این اساس مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازای هر نفر برای طرح امید ۱۳۰ هزار تومان، طرح آرامش ۵۰۰ هزار تومان و طرح رفاه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند».

معاون اداره کل ارشاد کرمان افزود: «همچنین بیمه‌شدگان اصلی و سرپرستان خانوار می‌توانند از مزایای بیمه‌ی عمر و حوادث این طرح نیز برخوردار شوند که مبلغ پرداختی، به حق بیمه‌ی سالانه‌ی بیمه‌شدگان  اصلی اضافه می‌شود».

وی یادآور شد: «اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ی درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه توسط صندوق، تأمین و پرداخت می‌شود».

گفتنی است جداول تعهدات، شرح خدمات و سقف هزینه‌ی پرداختی هر یک از طرح‌ها در سامانه‌ی مذکور قابل مشاهده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.