شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/08/06
کدخبر :95532
11
چاپ :

نامه ۸ نفر از نمایندگان استان کرمان به وزیر صمت درباره شرکت ملی مس

۸ نفر از نمایندگان استان کرمان درباره عملکرد مدیرعامل شرکت ملی مس به وزیر صمت نامه نوشتند.

با توجه به حضور مدیران متخصص در رأس شرکت ملی صنایع مس ایران و اتخاذ تدابیر هوشمندانه در طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس کشور، هشت نفر از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از عملکرد وزیر صمت تشکر کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  در این نامه که به امضای حجت‌الاسلام‌ موسی‌ غضنفرآبادی نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر؛ حجت‌الاسلام‌ حسین‌ جلالی نماینده رفسنجان و انار؛ محمدمهدی‌زاهدی نماینده کرمان و راور؛ منصورشکرالهی نماینده کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب؛ صمداله‌محمدی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه؛ شهبازحسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر؛ ذبیح‌الله‌اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد و خانم عفت‌شریعتی نماینده زرند و کوهبنان و همچنین حجت‌الاسلام‌محمدرضامیرتاج‌الدینی نماینده تبریز و رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور رسیده، از دکتر خرمی‌شاد بعنوان مدیری باتجربه و کارآمد یاد شده و اظهار امیدواری شده است که تصمیمات و تدابیر وی باعث تحول در شرکت ملی صنایع مس ایران شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.