دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/09/01
کدخبر :59290
28
چاپ :

نائب رئیس مجلس ولایت پذیری موجب عاقبت بخیری سپهبد شهید سلیمانی شد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شجاعت سپهبد شهید سلیمانی بی بدیل و بی نظیربودگفت:اگر فردی ولایت پذیر نباشد عاقبت بخیر نمی شود و حاج قاسم هیچگاه جلوی ولی فقیه نایستاد و تابع مطلق بود.

علی نیکزاد  در نشست بررسی و جمع بندی مشکلات شهرستان رابر، بافت و ارزوییه با بیان اینکه هر کسی مقابل ولی فقیه بایستد، هلاک می شود افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب شرف و افتخار و در تاریخ ماندگار است و خواهد بود و آیندگان، خیلی دور خواهند فهمید که ایشان چه اقداماتی انجام داده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی ایمان، یقین، اخلاص، شجاعت، ولایت پذیری و عشق به ولایت را از ویژگی های برجسته سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و ادامه داد: در یک مقطع زمانی همه چیز فراهم بود که سردار سلیمانی رئیس جمهوری شود اما زمانی ایشان متوجه این موضوع شد به رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه نوشت که اجازه دهید سرباز بمانم که این اقدام از اخلاص وی نشات می گرفت.

نیکزاد با اشاره به اینکه حاج قاسم دیدگاه خاصی نسبت به جایگاه ولی فقیه داشت و سرباز ولی فقیه و ملت بود، تاکید کرد: عشق ولایت به وی از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی بود زیرا ولایت اگر به کسی نظر کند، محبوب قلوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه سپهبد شهید حاج قاسم باید شهید می شد، تاکید کرد: در وصیت نامه ایشان می خوانیم، "عزیز من جسمم درحال علیل شدن است و چطور می توانم باور کنم بعد از ۴۰ سال ایستادن در این راه مرا نپذیری". 

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم در تاریخ ماندگار شد ادامه داد: یاد و خاطره شهدای اخیر استان کرمان را نیز گرامی می داریم و در دیدار با خانواده یکی از این شهدا به پدر شهید عرض کردم که خداوند در هر نسلی شهید قرار داده و این شهدا حق شفاعت خواهند داشت.

نیکزاد از همراهی مجموعه های مختلف نیز تقدیر کرد و ضمن گرامیداشت هفته بسیج ادامه داد: همه ما مدیون بسیجیان هستیم و بسیجی کسی است که آنچه برای خود نمی پسندد برای دیگران نیز نپسندد.

وی با اشاره به سفر خود به شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه و صرف وقت و هزینه برای اینگونه سفرها، گفت: باید عهد و پیمان ببندیم که چیزی که نمی توانیم اجرا کنیم را ننویسیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از بیت المال و وقت هزینه می کنیم و در ازای این وقت و هزینه باید گره ای از مشکلات این منطقه را باز کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که ما نیامده ایم که در کار دولت دخالت کنیم و نیامده ایم از استان اعتبار بگیریم، خاطرنشان کرد: هزار و ۲۷۷ هزار میلیارد بودجه جمهوری اسلامی است که ۹۰ درصد آن دست وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی است لذا آمده ایم با توان موجود مدیران در کشور گره ای از مشکلات این مردم باز کنیم و چیزی را که می نویسیم تا یک ماه بعد اجرایی کنیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.