پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1400/05/18
کدخبر :53258
38
چاپ :

ملاک ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی خدمات الکترونیک باشد

استاندار کرمان با بیان این‌که بیشترین نارضایتی مردم از دستگاه‌های اداری مربوط به استعلامات است،

وی با بیان این‌که کرونا فرصتی داد که دستگاه‌ها خودشان را به‌روز کنند، تاکید کرد: «ارائه‌ی خدمات الکترونیکی ملاک ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی خواهد بود».

به گزارش  دل عالم به نقل از فردای کرمان، علی زینی‌وند در دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان که با دو دستور کار بررسی وضعیت استعلامات بین دستگاهی استان و بخشنامه جشنواره شهید رجایی در سال جاری و تعیین شاخص‌های استانی در راستای نحوه‌ی ارزیابی دستگاه‌ها و ادارات دولتی برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم و قانونی شورای راهبری توسعه استان، بر توانایی حل و فصل بسیاری از مشکلات اداری در زیرمجموعه‌ی این شورا تاکید کرد.

وی همچنین اظهار کرد: «نارضایتی از نظام اداری ما بالاست و یکی از نارضایتی‌های اصلی مردم از دستگاه‌های اداری مربوط به استعلامات است».

استاندار کرمان ادامه داد: «دوره‌ی استعلام فیزیکی گذشته است، زیرساخت‌های ما به اندازه‌ای فراهم هست که دستگاه‌ها با برگه و کاغذ استعلام‌ها را دریافت نکنند».

وی با بیان این‌که کرونا فرصتی داد که دستگاه‌ها خودشان را به‌روز کنند، گفت: «ارائه‌ی خدمات الکترونیکی ملاک ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی خواهد بود».

زینی‌وند بر توسعه‌ی زیرساخت‌ها در نظام استعلامات و اصلاح فرآیندهای اداری تاکید کرد و افزود: «در انتخابات ۱۴۰۰ طی یک روز سیستم الکترونیکی در استان و کشور ایجاد و میلیون‌ها نفر استعلام گرفته شد».

وی ادامه داد: «جشنواره شهید رجایی براساس برنامه‌ی زمان‌بندی پیگیری می‌شود و بحث کنترل و اعلام رضایتمندی مردم به ویژه در حوزه‌ی مراکز درمانی می‌تواند در جشنواره شهید رجایی استان کرمان به عنوان شاخص در نظر گرفته شود و در راستای مقابله با کرونا نیز باید فرهنگسازی کنیم که مابقی دستگاه‌ها به کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی بیایند».


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.