دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1401/05/31
کدخبر :69430
10
چاپ :

مقدمات راه‌اندازی اداره ثبت اسناد شهرستان منوجان فراهم شد

فرماندار منوجان در جنوب کرمان از راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت: همه مقدمات ایجاد این اداره از جمله ساختمان و خودرو تامین شده است.

جمشید سراجی اظهار داشت: موافقت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برای استقرار این اداره در شهرستان منوجان اخذ شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرماندار منوجان با بیان اینکه جمعیت این شهرستان بیش از ۷۰ هزار نفر است گفت: مردم این شهرستان برای انجام امورات ثبت اسناد و املاک خود مجبور به مراجعه به کهنوج بودند که دیگر نیازی به مراجعه به آن شهرستان نخواهند داشت.

وی ادامه داد: با استقرار این اداره نه تنها مردم شهرستان منوجان بلکه مردم شهرستان قلعه گنج هم می توانند از خدمات این اداره استفاده کنند.

فرماندار منوجان به بازدید اخیر مدیران ثبت اسناد و املاک استان کرمان و هیات همراه طی هفته جاری از شهرستان منوجان اشاره کرد و گفت: در این سفر از محل های پیش نهادی فرمانداری منوجان برای استقرار اداره بازدید و ساختمان این اداره جانمایی شد.

منوجان در ۴۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.