يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/02/13
کدخبر :46447
28
چاپ :

معاون صمت انبار قاچاق مواد غذایی در جنوب کرمان کشف شد

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از شناسایی و کشف انبار مواد غذایی در این منطقه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از شناسایی و کشف انبار مواد غذایی در این منطقه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

محمدعلی توکلی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: انبار مکشوفه شامل ۱۱ قلم مواد غذایی به وزن تقریبی سه هزار تن است.

وی ارزش پرونده تخلف انبار مواد غذایی را ۸۵۶ میلیون ریال اعلام کرد و از تشکیل پرونده برای فرد متخلف خبر داد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین از کشف سوخت قاچاق در شهرستان عنبرآباد خبر داد و ارزش این محموله را ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: این پرونده تکمیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات و دادستانی شهرستان جیرفت ارسال شده است.

توکلی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه محل دپو کالا مشکوک، موضوع را با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی گزارش دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان یک سوم پهناورترین استان کشور(جنوب کرمان) را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.