پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/07/09
کدخبر :93792
11
چاپ :

مطالبات لیموکاران منوجانی به زودی پرداخت می‌شود

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از پرداخت همه مطالبات لیموکاران منوجانی طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

محمد بلندنظر پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان و باغداران را که محصول آنها از طریق خرید توافقی خریداری شده را از اولویت‌هایی برشمرد که باید در جهت حمایت از تولید داخلی در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اهتمام سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور برای اولین بار ۲۰ روز بعد از پایان خرید توافقی همه مطالبات باغداران جنوب کرمان از تعاون روستایی به صورت ۱۰۰ درصد تامین اعتبار و جهت پرداخت تخصیص داده شد.

بلندنظر به حمایت دولت از کشاورزان باغدار منطقه که با اُفت قیمت‌ها روبرو بودند، اشاره کرد و افزود: دولت خرید توافقی را در دستور کار قرار داد که با تشکیل کارگروه خرید توسط مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان و ایجاد یک مرکز خرید در شهرستان منوجان با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی جیرفت و کارگزاری شرکت تعاونی روستایی این کار به خوبی انجام شد. 

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان میزان خرید لیمو ترش را ۱۱۹۰ تن اعلام کرد که ارزش آنها  ۱۰۰ میلیارد ریال است و گفت: این میزان محصول با حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و مباشر از باغداران خریداری شد.

وی از ثبت اسناد و قبوض خرید در سامانه ساتراپ خبر داد که بررسی مدارک و تایید چک لیست‌های خرید، برای اولین بار در طول سالیان اخیر و کمتر از ۲۰ روز از پایان خرید از کشاورزان، تخصیص اعتبار کل مطالبات صورت گرفته و طی ۲۴ ساعت آینده به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.