جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/02/05
کدخبر :46218
31
چاپ :

مسئولان فدراسیون فوتسال، به ورزش بانوان بها دهند

سرپرست تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه حق این تیم در صعود به لیگ برتر پایمال شده است از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست فکری به حال ورزش بانوان کنند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،سرپرست تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه حق این تیم در صعود به لیگ برتر پایمال شده است از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست فکری به حال ورزش بانوان کنند تا بوسیله ورزش به ویژه فوتبال برای کشور افتخارآفرینی کسب شود.

مجتبی کرمی شروز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص تعداد تیم های صعود کننده به دور بعد ( لیگ برتر ) اظهارداشت: تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان با درخواستی از فدراسیون فوتبال کشور بر حضور سه تیم از هرگروه در لیگ برتر تأکید کرده بود که با این پیشنهاد مخالفت شد.

وی افزود: به همراه تیم های فوتسال اصفهان، تهران و تیم خراسان رضوی از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم همانطوری که آئین نامه فوتسال آقایان را تغییر دادید و از هر گروه سه تیم انتخاب شدند؛ برای بانوان هم این آئین نامه را اجرا کنید و بیایید تعداد تیم‌های صعودکننده از هر گروه را از دو تیم به سه تیم افزایش دهید.

کرمی خاطرنشان کرد: به این دلیل که بالاخره ما هم سرمایه‌گذاری زیادی را انجام دادیم و قهرمان پارسال بودیم و در کل این درخواستی بود که از سازمان لیگ داشتیم که در پاسخ گفتند ما دستور از کسی نمی گیریم و سازمان لیگ خواسته ما را نادیده گرفت.

کرمی بیان کرد: اگر بنا به استعلام گرفتن از آیین ‌نامه باشد چرا این آیین ‌نامه را برای فوتسال آقایان تغییر دادید؟  در مراسم قرعه‌ کشی تیم ها جهت راهیابی به لیگ برتر، پس از تمام بی‌ احترامی ‌هایی که به تیم‌ های فوتسال انجام شد تنها این نمایندگان مس رفسنجان بودند که خاموش ننشستند و اعتراض کردند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.