دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1403/02/09
کدخبر :106866
1
چاپ :

مردمی‌سازی اقتصادی، گذار از رقابت به مشارکت است

مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و تولید یک بحث کاملا علمی است و مردمی سازی اقتصادی در واقع گذار از رقابت به مشارکت است.ی سازی اقتصادی در واقع گذار از رقابت به مشارکت است.

علی بیگ زاده  در جلسه فرمانداران و دستیاران مردمی سازی دولت در استان کرمان با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: سالیان متمادی شعار سال در حوزه اقتصاد و تولید است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، معاون استاندار کرمان با بیان این که مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و تولید یک نوع هویت بخشی به مردم است، تصریح کرد: عمده مسئله کشور، مسئله اقتصادی است که با مشارکت مردم می‌توان آن را حل کرد.

وی وظیفه دولت را برنامه‌ریزی و نظارت لازم بر امور دانست و بیان کرد: مردم بسیاری از اوقات بهتر از دولت ورود پیدا می‌کنند و کارها را به نحو احسن انجام می‌دهند.

بیگ زاده بیان کرد: خوشبختانه دستیار مردمی سازی همه فرمانداران استان کرمان مشخص و حکم برای آنها صادر شده است اما شناسه‌های آنان از اداره استخدامی کشور باید صادر تا قراردادشان تنظیم شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.