پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/07/23
کدخبر :94725
9
چاپ :

مرحله دوم تولید خودروهای هیبریدی‌ به‌زودی در رفسنجان آغاز می‌شود

تولید خودروهای هیبریدی (برقی) در کشور به مرکزیت استان کرمان و مرحله نخست آن در بم است که ساخت سوله‌های مرحله دوم تولید این خودروها در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسین رضایی در مراسم افتتاحیه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دیزلی در رفسنجان، اظهار کرد: شهرستان بم به‌ عنوان نخستین جایگاه تولید خودروهای هیبریدی (برقی) کشور است.
 
به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: نمایندگی دوم کشوری تولید این خودروها قرار است در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان پا بگیرد و احداث سوله‌ها و کارگاه‌های مورد نیاز این طرح ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی تصریح کرد: توسط دو سرمایه‌گذار نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش خودروهای سنگین دیزلی در رفسنجان افتتاح شد و این سرمایه‌گذاران پیگیر طرح توسعه‌ای خدمات فروش و پس از فروش خودروهای هیبریدی در رفسنجان هستند.

به گفته وی، در تامین زمین برای اجرای طرح توسعه‌ای این سرمایه‌گذاران از ادارات منابع طبیعی، شهرداری، راه و شهرسازی و ... کمک گرفته می‌شود.

مصطفی عرب‌نژاد یکی از این سرمایه‌گذاران این نمایندگی نیز از حمایت‌های فرمانداری و دستگاه‌های مختلف قدردانی و اظهار کرد: امیدواریم با اجرای طرح توسعه‌ای بتوانیم برای حداقل ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دیزلی در رفسنجان در مسیر ترانزیتی رفسنجان_ یزد افتتاح شد.

عرب‌نژاد بیان کرد: برای اجرای طرح توسعه‌ای و ایجاد کارگاه‌ها و زیرساخت لازم برای ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش در قالب خودروهای هیبریدی و دیزلی نیازمند زمینی به مساحت سه تا پنج هکتار هستیم و اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی نیز مهیاست‌.

وی ادامه داد: از آنجایی که آلودگی هوا در کلانشهرهایی مثل تهران، اصفهان، تبریز و ... بیداد می‌کند، تولید خودروهای هیبریدی در کشور از ضروریات است که در حال حاضر در بم در حال تولید است و به زودی تولید آن در رفسنجان هم آغاز می‌شود. نیاز است که طرح توسعه‌ای خدمات فروش و خدمات پس از فروش آن هم در رفسنجان اجرا شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.