يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1400/01/16
کدخبر :45373
29
چاپ :

مدیرکل ورزش جوانان کرمانی بیش از ۲۱‌ هزار بسته معیشتی توزیع کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طی یک سال گذشته که کشور گرفتار ویروس کرونا بود، سمن های جوانان ۲۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کردند.

به گزارش دل علم به نقل از ایرنا،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طی یک سال گذشته که کشور گرفتار ویروس کرونا بود، سمن های جوانان ۲۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کردند.

 میثم پاریزی روز یکشنبه در نشست استاندار کرمان با جوانان به مناسبت هفته جوان افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند ابتدا شناسایی و با نگاه حذف موازی کاری توزیع این بسته ها اجرا شد.

وی اظهار داشت: ۲۵ هزار بسته بهداشتی توسط سمن های حوزه جوانان تهیه و توزیع شد و اقداماتی برای مناسبت های مختلف همچون مسائل فرهنگی، اجتماعی، داوطلبانه و خیرخواهانه نیز انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سمن ها در پنج بخش مشارکت های اجتماعی، حوزه نظارت بر امور جوانان، طرح های ملی ازدواج و حوزه فرهنگی فعالیت دارند.

وی بیان داشت: ۱۵۳ سمن دارای اعتبارنامه در استان کرمان داریم، در سال ۹۸ یک شناسه ملی و در سال گذشته ۱۱ شناسه ملی اخذ شد و در نشستی با حضور استاندار کرمان و معاون وزیر ورزش و جوانان بستر برای اخذ شناسه ملی فراهم شده که در سال جدید امیدواریم تمامی سمن های استان را شناسه دار کنیم.

پاریزی با بیان اینکه اولویت ما بخش دوره های آموزشی و توانمندسازی است افزود: ۹۰ جلسه ستاد ساماندهی در حوزه شهرستان ها با نگاه به آموزش و توانمندسازی بوده که امیدواریم در کنار ظرفیت دستگاه ها و سمن ها به رشد همه جانبه بخش های مختلف به ویژه مسائل فرهنگی کمک کند.

وی اضافه کرد: سه اقدام ملی شاخص ازجمله سامانه ملی امید زندگی و شبکه ملی آسیب های اجتماعی با دبیرخانه در کرمان، و کنگره علمی با عنوان مشارکت های اجتماعی در سال ۹۹ در استان کرمان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به حوزه فعالیت های عمرانی جوانان گفت: پنج خانه جوان در شهرستان های استان کرمان با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد مراحل اجرایی خود را می گذارند که امیدواریم امسال با تامین اعتبارات احداث شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تاکید بر اینکه خانه جوان کرمان سال ها در اختیار جوانان نیست افزود: امیدواریم با نگاه مثبت استاندار کرمان این خانه به حوزه جوانان برگردد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.