شنبه22 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1401/02/11
کدخبر :65160
22
چاپ :

مدیرکل غله کرمان مجوز افزایش قیمت برای نانوایی‌ها صادر نشده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، افزایش نرخ نان در نانوایی‌های دارای آرد یارانه‌ای و آزادپز به هیچ وجه مجاز نیست.

داریوش ماهری افزود: هیچگونه مجوزی برای افزایش قیمت نان در سطح ملی و استانی صادر نشده و نانوایی هایی که با آرد آزاد، پخت نان دارند، باید مجوز افزایش قیمت نان را از صنف مربوطه دریافت کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی تاکید کرد: در رابطه با نظارت بر نانوایی هایی که با آرد یارانه ای پخت می کنند، قیمت و وزن چانه خمیر به طور دقیق کنترل و بررسی می شود تا از تخلف احتمالی جلوگیری شود.

بنرهای اطلاع رسانی در نانوایی های کرمان نصب می شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: در حال تهیه بنرهایی با مضون اطلاع رسانی برای آگاهی شهروندان از قیمت نان و شیوه انتقال شکایات و نواقص هستیم که طی چند روز آینده در تمام نانوایی ها نصب می شود.

وی اظهار داشت: آخرین مصوبه قیمت نان در مهرماه سال گذشته ابلاغ شد و نانوایی های استان کرمان موظف به رعایت همان نرخنامه هستند و هرگونه تغییر یا افزایش قیمت نان در صورت ابلاغ به اطلاع شهروندان می رسد.

رصد مستمر وضعیت آرد و نان در استان کرمان

ماهری ادامه داد: تمامی نهادهای نظارتی اعم از جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل غله بر نحوه توزیع، پخت و قیمت نان نظارت کامل دارند و وضع آرد و نان در سراسر این استان بصورت مستمر پایش می شود.

وی گفت: ذخیره سازی گندم در سیلوهای استان کرمان به اندازی کافی انجام شده و توزیع آرد نیز طبق سهمیه بندی به طور منظم بین نانوایی ها در حال انجام است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمان با اشاره به آغاز خرید گندم از کشاورزان این استان تصریح کرد: از هفتم فروردین امسال تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن گندم طبق قیمت مصوب از کشاورزان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.