يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1401/02/26
کدخبر :65771
24
چاپ :

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان امتحانات نوبت دوم مدارس بصورت حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نوبت دوم در تمام پایه‌های تحصیلی در این استان بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

رضا رضایی در گردهمایی مسئولان سنجش آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق این استان با بیان اینکه سنجش، ملاک خروجی نظام تعلیم و تربیت است افزود: موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی، جشنواره فرهنگی و المپیادهای علمی ملاک ارزیابی آموزش و پرورش است که در پایان هر سال مدیریت ها و ادارات بر اساس این شاخص ها ارزیابی شده و بصورت نموداری به اطلاع مردم رسانده می شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه دارترین دستگاه اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی و استفاده از فکر و نظر صاحب‌نظران تعلیم و تربیت در راستای استفاده موثر از ظرفیت ها به منظور افزایش کارایی و کارآمدی برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است، بیان کرد: توانمندسازی مالی و افزایش درآمدهای پایدار در آموزش و پرورش ضروری است.

رضایی با تاکید بر ایجاد زمینه لازم روحی و روانی برای دانش آموزان به منظور شرکت در امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: باید بهترین مدارس برای حوزه های امتحانی انتخاب شود.

وی توجه به دستور العمل های بهداشتی، وضعیت سرمایشی و گرمایشی محل حوزه های امتحانی و هماهنگی با ادارات برق را برای جلوگیری از قطع احتمالی برق در زمان برگزاری امتحانات ضروری دانست و بازدید میدانی منظم از حوزه های امتحانی و حوزه های تصحیح تاکید کرد.

گردهمایی مسئولان سنجش آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کرمان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان در مهمانسرای فرهنگیان برگزار شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.