شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/12/07
کدخبر :103103
0
چاپ :

مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان تا پایان انتخابات بدون هماهنگی از استان خارج نشوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان از امروز تا پایان انتخابات بدون هماهنگی از استان خارج نشوند.

دکتر علی بیگ زاده  در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: همه امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار اجرای انتخابات قرار گیرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به مسئولیت مدیران در برگزاری انتخابات، اسامی مدیران برخی دستگاه‌ها را به عنوان معین برگزاری انتخابات در شهرستان‌های مختلف اعلام کرد.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش مدیران برای دعوت جامعه کارمندی برای حضور در انتخابات اظهار کرد: ادارات برای انتخابات آذین بندی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها و مساجد در چند روز باقیمانده تا انتخابات در زمینه دعوت به مشارکت، فعال تر عمل کنند و دستگاه‌های مختلف پیوست رسانه‌ای درباره پروژه‌های امیدآفرین داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با تاکید بر بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات تصریح کرد: نباید هیچ شائبه‌ای در این زمینه وجود داشته باشد و مدیران و همکارانشان باید این مسأله را رعایت کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.