جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1401/03/05
کدخبر :66221
16
چاپ :

مخابرات اختلال اینترنت در کرمان تا هفته آینده ادامه دارد

این اختلال به علت بروزرسانی و بهینه سازی شبکه پدید آمده که با توجه به برنامه فعلی تا سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه در برخی مناطق استان ادامه خواهد داشت.

مهدی دهقان  افزود: اختلال به وجود آمده در شبکه اینترنت برخی مناطق استان کرمان باتوجه به هماهنگی با مرکز کنترل عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران برای بهینه سازی و بروزرسانی شبکه بوده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: حین انجام عملیات بروزرسانی در مراکز مخابراتی استان امکان وقوع اختلال و حتی قطع ارتباط مشترکان دیتای تجاری و خانگی شهرستان مربوطه وجود دارد.

دهقان با بیان اینکه بروزرسانی شبکه و به دنبال آن اختلال در برخی مناطق را از روز ۲۶ اردیبهشت ماه در برخی مناطق استان کرمان داشتیم گفت: اختلال به وجود آمده از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد امروز در منطقه شهرک مطهری کرمان به منظور بروزرسانی سامانه موسوم به «OS» و بسته های خدمات دهی بوده است.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد در منطقه شهید مفتح کرمان، روز شنبه تا دوشنبه هشتم خرداد ماه در خیابان شهید قطبی نژاد کرمان و روز سه شنبه دهم خرداد نیز در مرکز اول شهر زرند عملیات بروزرسانی انجام می گیرد که احتمال بروز اختلال و قطعی اینترنت در این مناطق وجود دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.