سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1403/02/01
کدخبر :105536
0
چاپ :

محور زهکلوت‌ـ‌دلگان در حوزه سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان گفت: محور زهکلوت ـ دلگان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب، راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد.

حسین کمالی در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت عملیات بازگشایی راه‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان اظهار کرد: محورهای فرعی بیژن آباد، آبسردوییه _ مظفرآباد بر اثر بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و راهداران همچنان برای بازگشایی این محورها در تلاش هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر جایگزین رودبار_پل بهادر آباد - کهنوج تردد کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی از بازگشایی مسیر جیرفت_بلوک در محدوده روستای کریم آباد در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: مسیر ارتباطی زهکلوت به دلگان که به دلیل طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران جنوب کرمان بازگشایی شد.

وی افزود: محور مذکور کماکان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد ضمن اینکه محور جایگزین آن مسیر جیرفت_بم_ایرانشهر است.

وی از بازگشایی برخی از راه‌های روستایی خاکی گفت و افزود: بازگشایی محورهای روستایی گلدسته، حرمه و زهمکان در حوزه شهرستان فاریاب توسط عوامل راهداری انجام شده و عملیات راهداری تیغ زنی راه‌های روستایی خاکی در سطح حوزه راه‌های روستایی جنوب کرمان نیز آغاز شده است.

کمالی علت مسدودی محورهای ذکر شده و همچنین راه‌های روستایی خاکی را طغیان رودخانه و بالا آمدن سطح آب و عبور از آبنما عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان همچنین از مردم و رانندگان خواسته قبل از تردد در محورهای جنوب کرمان با مرکز پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان تماس حاصل کنند و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها را جویا شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.