جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/26
کدخبر :104793
0
چاپ :

لیگ برتر هندبال/ طلایی‌های اصفهان مغلوب مس و پلیمر شدند

تیم‌های سپاهان و سپاهان نوین در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با اختلاف یک گل مغلوب مهمانان خود «صنعت مس کرمان» و «پلیمر خرم آباد» شدند و گیتی پسند نیز توانست در شهرآورد هندبال اصفهان پیروز شود.

هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران بعدازظهر و شامگاه شنبه با برگزاری سه دیدار در اصفهان دنبال شد و در آخرین دیدار این هفته از ساعت ۱۷، ۲ تیم «سپاهان نوین اصفهان» و « پلیمر خرم آباد» در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان اصفهان» به مصاف هم رفتند که تیم میهمان در دیداری پایاپای و نزدیک با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ طلایی پوشان سپاهان نوین را شکست داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در مهمترین دیدار این هفته لیگ برتر هندبال نیز «صنعت مس کرمان» که مهمان «فولاد مبارکه سپاهان» بود، در یک بازی برابر و نزدیک توانست بُرد میلیمتری را کسب کند و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به ۱۶ برساند تا دست پر و بدون شکست تا این جای لیگ برتر به کرمان بازگردد.

دیدار این هفته فولاد مبارکه سپاهان با صنعت مس کرمانِ صدرنشین در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد و در نهایت صنعت مس کرمان در یک بازی پرافت و خیز و نزدیک با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ سپاهان میزبان را شکست داد.

رقابت امروز فولاد مبارکه سپاهان با صنعت مس کرمان، دیدار قهرمان فصل گذشته با صدرنشین فعلی لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بود که با شروع طوفانی زردپوشان اصفهانی آغاز شد ولی با گذشت ۱۰ دقیقه ابتدایی تیم کرمانی به بازی برگشت و توانست کنترل بازی را به دست بگیرد و در ادامه با تعویض های شهداد مرتجی بازی متعادل شد ولی در نهایت زور سپاهان به مس نرسید و این تیم برای پنجمین باز طعم باخت در لیگ برتر امسال را چشید.

با این نتایج امروز لیگ برتر هندبال، تیم صنعت مس کرمان با ۳۲ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم‌های گیتی‌پسند و نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون با ۲۸ و ۲۵ امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۲، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۱، نفت و گاز گچساران با ۱۸، پیکان خراسان با ۱۱، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۶، پرواز هوانیروز با چهار و فراز بام‌خائیزدهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته هجدهم لیگ سی و ششم ۳۰ فروردین برگزار می‌شود.

 لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌ سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌ سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

گیتی پسند بار دیگر برنده شهرآورد هندبال اصفهان شد

اما تیم هندبال «گیتی پسند اصفهان» نیز در شهرآورد «هندبال اصفهان» مهمان «پرواز هوانیروز» بود که برنده از زمین «مجموعه ورزشی پرواز اصفهان» خارج شد و جایگاه دومی خود را در لیگ برتر تثبیت کرد.

شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند که در بازی رفت توانسته بودند پرواز هوانیروز اصفهان را شکست دهند، امشب توانستند بار دیگر با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ همشهری خود را در شهرآورد هندبال اصفهان شکست دهند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.