يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/12/12
کدخبر :103423
0
چاپ :

قدردانی فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه‌روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد.

در پیام سردارناصر فرشید آمده است:

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، «خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و این مهم باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیزمان می‌شود.

در این راستا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل» برخود لازم می‌دانم از خدمات صادقانه و تلاش‌های ارزنده همه شما همکاران عزیز در برقراری نظم و امنیت دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تقدیر و تشکر نمایم.

 امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده  معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.