جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/07/10
کدخبر :57433
25
چاپ :

فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در رفسنجان اکران می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از اکران فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، در رفسنجان خبر داد.

«در این دوره از جشنواره، علاوه بر اکران حضوری در سینما گلستان امین، پلتفرم‌های فیلیمو، هاشور و تیوا نیز پخش آنلاین فیلم‌ها را خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از این ظرفیت جشنواره استفاده کنند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، ایمان محمدآبادی بیان کرد: «مفتخریم برای دومین سال پیاپی با مشارکت مجتمع مس سرچشمه، شهرداری و شورای شهر و انجمن سینمای جوانان، میزبانی اکران فیلم‌های بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان را به عهده بگیریم».

وی با بیان این‌که رفسنجان جزو 10 شهر مجاز کشور برای اکران حضوری آثار است، افزود: «در این دوره از جشنواره، علاوه بر اکران حضوری در سینما گلستان امین، پلتفرم‌های فیلیمو، هاشور و تیوا نیز پخش آنلاین فیلم‌ها را خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از این ظرفیت جشنواره استفاده کنند».

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به این‌که نمایش فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان رفسنجانی رایگان است، اظهار کرد: «با توجه به امکان بهره‌مندی از ۵۰ درصد ظرفیت سالن به دلیل ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، همراهان و والدین نمی‌توانند در سالن حضور داشته باشند».

محمدآبادی با اشاره به این‌که فیلم‌های جشنواره از ۱۶ تا ۲۱ مهرماه در سینما گلستان امین اکران می‌شوند، یادآور شد: «جدول نمایش فیلم‌ها و نحوه‌ی اخذ بلیت به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.