جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1402/10/28
کدخبر :100150
6
چاپ :

فعالیت ۱۱۰۰۰ نفر به‌عنوان مجری انتخابات در شهرستان کرمان

فرماندار کرمان اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار نفر به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت.

علی بابایی در همایش مشارکت انتخابات گفت: اطلاع رسانی به موقع و هنرمندانه، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها به مردم ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می تواند زمینه ساز مشارکت مردم در  تمام عرصه ها بویژه مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی تاکید کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران و سایر مسئولین با همت مضاعف و خدمت رسانی بیش از پیش می توانند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

فرماندار کرمان افزود: یک پنجم صندوق های اخذ رای استان در شهرستان کرمان است که جهت رفاه حال مردم نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: حدود ۱۱ هزار نفر بعنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت.

بابایی بیان کرد: در حال حاضر ۹۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمان و راور تایید صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان به مسئولین برگزاری انتخابات در کرمان تاکید کرد: امانتداری را سرلوحه کار خود قرار داده و از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس صیانت کنند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در معرض جنگ ترکیبی  قرار گرفته ایم و دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است، مسئولین باید در بین مردم حضور یافته و با تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی، بذر امید را در دل مردم بکارند.

وی افزود: همیشه مردم عزیز پای آرمانها و ارزشهای انقلاب ایستاده اند و در تمام مراحل صحنه گردان وقایع بوده اند.

جلالی با تاکید بر لزوم ترویج جهاد تبیین گفت: از نقد منصفانه با نظرات کارشناسانه استقبال کرده و با سیاه نمائی که باعث یاس و ناامیدی میان مردم شود مخالفیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به نزدیک بودن دهه ی فجر از مسئولین خواست تا اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.