پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/07/12
کدخبر :93983
51
چاپ :

فعالیت شرکت‌های معدنی کرمان در کشورهای همسایه و آفریقایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از حمایت وزارت امور خارجه از فعالیت شرکت‌های معدنی استان در کشورهای همسایه و آفریقا خبر داد.

امیر حسن‌زاده  با مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه دیدار کرد. از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار، نرخ تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان کرمان از جمله خرما، پسته و محصولات گلخانه‌ای بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حضور شرکت‌های معدنی توانمند استان کرمان در کشورهای همسایه و آفریقایی و صادرات خدمات فنی و مهندسی از دیگر مباحث مورد تاکید در این دیدار بود.  

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه نیز از حمایت کامل وزارتخانه و سفرا از شرکت‌های معدنی استان کرمان برای فعالیت‌های معدنکاری در کشورهای همسایه و آفریقایی سخن گفت. 

مهدی صفری، درخصوص بحث خشکبار و محصولات کشاورزی نیز قول همکاری و مساعدت داد و گفت: در همین زمینه جلساتی با بانک مرکزی برگزار شده و اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. 

 در این دیدار مقرر شد تا در آینده نزدیک تیمی متشکل از وزارت خارجه، استانداری کرمان و بخش خصوصی بازدیدی از معادن کشورهای همسایه و آفریقایی داشته باشند.  

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.