يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/24
کدخبر :48121
33
چاپ :

فعالان اقتصادی کرمان برای مشارکت حداکثری در انتخابات هم‌پیمان شدند

رییس سازمان صمت استان کرمان گفت: فعالان اقتصادی و حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ هم پیمان شدند و همچون گذشته در این صحنه نیز سربلند خواهند بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رییس سازمان صمت استان کرمان گفت: فعالان اقتصادی و حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ هم پیمان شدند و همچون گذشته در این صحنه نیز سربلند خواهند بود.

 مهدی حسینی‌نژاد روز یکشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی استان به‌منظور همدلی در مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در محل سازمان صمت استان کرمان افزود: این انتخابات را به‌عنوان یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای کشور را در پیش داریم و همانگونه که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که همه باید با شور و نشاط اجتماعی در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: صنایع، معادن، اصناف، واحدهای تولیدی با حضور در تمامی صحنه‌ها سیاسی و اقتصادی همواره به پای انقلاب خود مانده و در این مسیر جنگیده‌اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: در این خصوص نشست تجدید میثاق در سازمان صمت استان کرمان برگزار شد که تمامی این مجموعه حضور حداکثری روز جمعه در انتخابات داشته باشند.

وی گفت: حوزه اتاق‌های اصناف و بازرگانی استان، خانه های صنعت، نظام مهندسی معدن و اتحادیه های صنفی شهرستان ها با محوریت بسیج‌های اصناف، مهندسی و کارگران و همچنین روحانیون با اعلام  نظرات خود، در این نشست برای مشارکت حداکثری در انتخابات عهد و پیمان مجدد بستند.

انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بطور همزمان در روز ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.