يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/27
کدخبر :48443
29
چاپ :

فعال سیاسی مشارکت در انتخابات بر اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید

فعال سیاسی و رییس ستاد مردمی حامیان مردمی حجت الاسلام رییسی در استان کرمان گفت: مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات در روش مذاکره های بین المللی موثر خواهد بود و ما اقتدار بیشتری خواهیم داشت

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،فعال سیاسی و رییس ستاد مردمی حامیان مردمی حجت الاسلام رییسی در استان کرمان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات در روش مذاکره های بین المللی موثر خواهد بود و ما اقتدار بیشتری خواهیم داشت.

 آرمین محمدی، روز چهارشنبه در نشست رسانه ای با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: همیشه امید موجب انتخاباتی پرشور می شود، امروزه مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و باید با اطلاعات صحیح و برنامه به مردم امید دهیم، نه آنکه تنها با وعده های تو خالی مردم را امیدوار کنیم.

وی افزود: مردم ایران ملت فهیمی هستند و بارها با حضور پرشور و پر رنگ پای صندوق های رای حمایت خود را از نظام اعلام کردند، اگر به درستی برای آنها توضیح دهیم و مسائل و راهکارها را شفاف بیان کنیم مطمئنا بار دیگر حماسه ای رقم خواهند زد.

محمدی  با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات تصریح کرد: شاید برخی ها فکر کنند شرایط موجود با رای ندادن حل می شود، اما باید بدانند که رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلات عدیده ای پدید می آورد، اگر ما رای ندهیم اروپا و امریکا فکر می کنند می توانند بیشتر به ما زور بگویند، مشارکت در انتخابات در روش مذاکره خارج با ما موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال ۸۸ مذاکرات به جاهای خوبی رسید اما مسائل داخل کشوری باعث شد مملکت عقب افتد و سیر مذاکرات متحول شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در این زمینه با دو گروه مواجه هستیم یکسری رای ها، رای های سنتی هستند و  یکسری ها مردد، که شاید قشر تحصیلکرده جامعه باشند و به دلیل برخی از مشکلات تردید دارند اما باید بدانند اگر کشورشان را دوست دارند باید رای دهند، رای ندادن هیچ مشکلی را بر طرف نمی کند.

رئیس ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام ابراهیم رییسی در استان کرمان با بیان اینکه ستاد های این نامزد مردمی اند، یادآور شد: ستاد های آقای رییسی ستاد هایی نیستند که با سرمایه خاصی شکل گرفته باشند، زیرا سرمایه اصلی وی مردم است و خود اعلام کردند که ستادهای ما خانه شماست و هر خانه یک ستاد شد.

وی افزود: در این شرایط اقتصادی و با این همه مشکلات نیازی نیست تبلیغات به آن شکل انجام شود، محور کار این چنین است که ستاد ها مردمی باشد، وی از خود مردم است و دوست دارند که ستاد ها نیز مردمی باشند.

وی ادامه داد: چیزی که رسما وجود دارد، یک ستاد رسمی، یک ستاد حامیان مردمی و ستاد شورای ائتلاف است و ما در استان کرمان سعی‌مان بر این بود تا همه ستادها را یکی کنیم و موازی کاری صورت نگیرد همانند سال ۹۶ که هماهنگی بین تمامی ستاد های استان برقرار بود و جاهایی که پر قدرت کار می کردند اجازه تشکیل ستاد دیگری صادر نمی شد.

محمدی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: در زمینه تولید مشکلات متعددی وجود داشت و آقای رئیسی در قوه قضائیه نه تنها جلو تعطیلی صد ها کارخانه را گرفته است بلکه صدها کارخانه را نیز بازگشایی کرده است، قرارگاه تسهیل و رفع موانع تولید حل مشکلات بین بنگاه های اقتصادی، دولت و بانک ها است که به دستور وی تشکیل شد و امروزه این کار در دادستانی کل کشور انجام می شود.

وی با اشاره به توانایی ما در عبور از تحریم ها تاکید کرد: برخی ها می گویند تحریم ها ما را فلج کرده است، اینگونه نیست تحریم ها بی اثر نیستند اما بخش عظیمی از مشکلات مربوط به داخل کشور است و اگر این مشلات حل شود چرخ تولید بهتر و سریع تر کار می کند .

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.