شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1400/06/01
کدخبر :54042
56
چاپ :

فرمانده کل سپاه دستور خرید ۲۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی در کرمان را داد

دستگاه ثابت اکسیژن ساز برای بیمارستان خریداری کنید و فردا ما هزینه آن را پرداخت خواهیم کرد. همچنین ۲۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی نیز خریداری کنید.

سردارسرلشکر"حسین سلامی" ظهر امروز  در جلسه قرارگاه امام رضا علیه السلام هدف اصلی خود از سفر به کرمان را تقدیر و تشکر از کادر درمان اعلام و اظهار کرد: تشکر آسمانی و الهی ویژه از همه اعضای کادر درمان استان کرمان دارم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در این برهه سخت و دردناک از تاریخ، کادر درمان فداکارانه در میان یک معرکه سخت ایستاده اند که صمیمانه دست بوس این عزیزان هستیم. این ایستادگی و صبر در میان این مخاطره جدی و دردناک یک میدان آزمون پرافتخار تاریخی برای جامعه پزشکی و بهداشت و درمان بود و واقعا هیچ چیزی کمتر از سربازانی که در خط مقدم در دفاع مقدس بودند کم ندارد و شاید این به فداکاری بیشتری نیاز دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کادر درمان جان خود را برای احیای جان دیگری فدا می کند و این زیباترین معامله و سودای الهی است بنابراین ما به خادمان و مدامعان سلامت افتخار می کنیم.

وی ایران را متمایز از سایر کشورهای جهان دانست و اظهار کرد: در عین حالی که در معرض این بیماری مرموز و پیچیده جهانی هستیم و از همه پیامدهای فیزیولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی آن رنج می بریم در عین حال در معرض شدیدترین تحریم جهانی نیز هستیم.

سلامی ادامه داد: ما نمی توانیم از پول این ملت که در بانک های کشورهای دیگر توسط آمریکا بلوکه شده برای تهیه دارو، واکسن و سایر اقلام درمانی و دارویی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ایران در تبادل سه پدیده خطرناک کرونا، تحریم فشرده جهانی و عملیات روانی سخت دشمن ایستاده لذا شرایط کشور ما با سایر کشورها متفاوت است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: عملیات روانی دشمن به گونه ای است که سیمای هر خدمتی را تغییر می دهد و قصد تغییر جای خبیث و طیب را دارد و نعمت الهی را به کفر تبدیل کند. این تهاجم وجود دارد به طور مثال ایران واکسن می سازد حمله می کنند که چرا این تعداد در ایران واکسن ساخته شده یا این واکسن ها چرا اینگونه هستند و ... .

وی استفاده از سلاح های بیولوژیک را جزو لاینفک راهبرد نظامی دشمنان ایران دانست و عنوان کرد: دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکایی‌ها همواره در آرزوی فلج سازی ملت ما حتی در شرایط کرونایی حاکم برجهان  هستند اما ملت ایران اعتمادی به کشورهایی که چنین آرزویی را در سر می‌پرورانند ندارد ، لذا واکسن مورد نیاز  خود را از کشورهایی که از سلامت واکنسن  آنها اطمینان و آگاهی داشتیم و یا در کشور خودمان تولید کردیم ،تامین می کنیم.

فرمانده کل سپاه بیان کرد:  دشمنان با عملیات روانی می خواهند همواره ما را وابسته و در برابر خود ذلیل و نیازمند نشان دهند، در حالی که هیچگاه نتوانسته اند پاسخ آین تناقض را بدهند که چگونه در این شرایط پرخطر که جان انسان ها مورد تهدید قرار گرفته سخن از ارسال واکسن می زنید؟ اما در مقابل  پول ملت را بلوکه و آنها را مورد تحریم های ناعادلانه و حداکثری قرار داده اید؟

وی در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت ها در راستای کنترل بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: از مسئولین استان کرمان برای این انسجام و وحدت و همدلی که دارند تشکر می کنیم.

سلامی اظهار کرد: هر زمان که اسلام، رهبری و مردم با یکدیگر همدل و منسجم می شوند ما از هر بحرانی به سلامت عبور می کنیم و کرونا محل تجلی و درخشش اسلام بود به طوری که در این دوران شاهد انفاق و کمک های مومنانه مردم بودیم.

فرمانده سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به تولید چند نوع واکسن در کشور اظهار کرد: امیدواریم به تدریج ظرفیت تولید واکسن کشور به حدی برسد که بتوانیم آن را صادر نیز بکنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در این نشست در واکنش به درخواست فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دستگاه ثابت اکسیژن ساز برای بیمارستان خریداری کنید و فردا ما هزینه آن را پرداخت خواهیم کرد. همچنین ۲۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی نیز خریداری کنید

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.