يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/31
کدخبر :48708
45
چاپ :

فرماندار ۶۲.۲ درصد واجدین شرایط شهربابک در انتخابات شرکت کردند

فرماندار شهربابک با قدردانی از حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات ۱۴۰۰، میزان مشارکت مردم این شهرستان را ۶۲.۲ درصد عنوان کرد که نسبت به میانگین کشوری و استانی افزایش محسوسی داشته است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرماندار شهربابک با قدردانی از حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات ۱۴۰۰، میزان مشارکت مردم این شهرستان را ۶۲.۲ درصد عنوان کرد که نسبت به میانگین کشوری و استانی افزایش محسوسی داشته است.

قاسم شمسی روز دوشنبه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات در مجموع استان کرمان از میانگین کشوری به میزان ۱۰ درصد و در شهرستان شهربابک از میانگین استان به میانگین ۲/۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: میزان مشارکت نشان دهنده پایبندی مردم شهرستان به انقلاب اسلامی است که با وجود فریب ها و شعارهای تو خالی دشمنان، مانند همیشه در صحنه حضور یافتند و مقتدرانه پای نظام و کشورشان ایستادند.

فرماندار شهربابک در ادامه ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، نسبت به رفع مشکلات معیشتی کشور که مهمترین چالش  و مشکل پیش روی مردم می باشد ، اظهار امیدواری کرد.

وی همچنین با تبریک به منتخبان مردم در شورای اسلامی و شهر و روستا ، بیان داشت: امیدوارم در آینده با تعامل و همکاری افرادی که با اعتماد و حمایت مردم سر کار آمدند شاهد گام های موثری در توسعه ی شهرستان باشیم.

آذردخت مرشدی با هفت هزار و ۶۵۶ رای، احمد طالبیان با چهار هزار و ۲۲۵ رای، مهدی فاضلی با سه هزار و ۹۴۰ رای، حسین ریاحی با سه هزار و ۲۱ رای، فتح الله محمدی با ۲ هزار و ۵۷۰ رای، علی معروفی با دو هزار و ۴۶۲ رای، سید حسن حسینی با ۲ هزار و ۴۵۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر شهربابک انتخاب شدند 

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.