شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/10/16
کدخبر :99614
3
چاپ :

فردا؛ برخی نقاط استان کرمان بارانی می‌شود/کاهش دما از امروز

از امروز تا دوشنبه کاهش محسوس دما را خواهیم داشت. با توجه به ماندگاری هوای سرد تا انتهای هفته احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و دامی در نیمه جنوبی استان محتمل است.

فهیمه راستی  در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا در شرق و برخی مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت، که منجر به خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شرق و  جنوب شرق خواهد شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: فردا با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق استان افزایش ابر و برای برخی مناطق مرکزی، جنوبی و ارتفاعات شمالی استان احتمال بارش پراکنده باران را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اظهار کرد: از روز دوشنبه تا انتهای هفته جوی نسبتاً پایدار برای اغلب نقاط مورد انتظار است.

وی درباره وضعیت دمایی استان نیز گفت: از امروز تا دوشنبه کاهش محسوس دما را خواهیم داشت. با توجه به ماندگاری هوای سرد تا انتهای هفته احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و دامی در نیمه جنوبی استان محتمل است.

راستی در خصوص دماهای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته نیز اظهار کرد: لاله زار با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین (دومین ایستگاه سرد کشور بعد از دشت نمدان فارس با دمای منفی ۱۱ درجه سانتیگراد) و منوجان با دمای ۲۶ گرمترین مناطق استان بوده اند همچنین شهر کرمان امروز در سردترین ساعت منفی ۳ درجه و در گرمترین ساعات ۲۰ درجه سانتیگراد است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.