يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/15
کدخبر :46560
30
چاپ :

طوفان یک میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های برق جیرفت وارد کرد

مدیر امور برق جیرفت از خسارت یک میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت های برق این شهرستان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیر امور برق جیرفت از خسارت یک میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت های برق این شهرستان خبر داد.

غلامعباس انجم شعاع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: روز گذشته(دوشنبه) شاهد طوفان شدیدی در سطح شهرستان جیرفت بودیم که خسارات زیادی را به زیرساخت های برق این منطقه وارد کرد.
وی قطعی برق در ۲۰۰ نقطه از شهرستان جیرفت بر اثر طوفان طی روز گذشته خبر داد و گفت: با تلاش پرسنل برق مشکل برق این مناطق برطرف شد.
انجم شعاع افزود: ۱۵ گروه اجرایی متشکل از تمام قسمت های فنی و اداری مدیریت با همکاری پیمانکاران شرکت های برق پیگیر رفع خاموشی ها و وصل برق همشهریان و مشترکان بودند.
وی ادامه داد: این تیم ها با تجهیزات کاملی شامل پنج دستگاه بالابر، ۲دستگاه جرثقیل و 9 دستگاه ماشین سبک خدمت رسانی کردند.
انجم شعاع اظهارداشت: در اثر طوفان ۶ تیر برق دچار شکستگی شدند که عملیات تعویض این تیرهای برق انجام و مقاوم سازی آنها در حال دستور کار قرار دارد

برگزاری مراسم احیای شب قدر پرسنل برق جیرفت با خدمت به مردم

انجم شعاع به تلاش شبانه روزی تیم های مدیریت برق جیرفت از روز گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: پرسنل برق این شهرستان شب قدر را با خدمت به مردم آغاز و با روشنایی بخشیدن به منازل به پایان بردند.
وی از خدمات و تلاش های شبانه روزی تمام تیم های فنی، پرسنل اداره برق و پیمانکاران شرکت های برق جیرفت برای رفع مشکلات برق این شهرستان تشکر کرد و گفت: هم اکنون نیز تیم های فنی با زبان روزه در حال رفع خسارات طوفان هستند.
انجم شعاع با بیان اینکه هم اکنون هیچ خاموشی در سطح شهر نداریم، از فعالیت تیم های فنی برای بهینه سازی شبکه های آسیب دیده خبر داد. 
مدیر برق جیرفت از تشکیل ۶ تیم فنی جهت انجام عملیات بهینه سازی برق در این شهرستان خبر داد. 
وی افزود: در زمان بحران اولویت اول رفع خاموشی های خطوط اصلی بوده چرا که مشترکان و مناطق تحت پوشش زیادی دارند.

وی رسیدگی به خاموشی های تک مشترک را در اولویت های بعدی اداره برق اعلام کرد و گفت: این موارد در برنامه کاری همکاران اتفاقات مدیریت برق شهرستان است.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.