سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1403/01/18
کدخبر :104535
0
چاپ :

شیرازی امروز اسرائیل در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند

طوفان الاقصی ابهت اسرائیل را شکست و سران صهیونیستی می‌گویند ما تا چند سال آینده دوام نمی آوریم و ۸۰ سالگی اسرائیل را نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در کرمان درباره علت نام‌گذاری این روز اظهار کرد: برای اینکه ریشه این حرکت را دنبال و تبیین کنیم، باید به قرن ۱۹ برگردیم. روزهایی که دشمنان تلاش کردند که کشور فلسطین را غصب کنند و پس از جنگ جهانی اول مقدمات آن انجام شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با تبیین تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین تصریح کرد: از همان ابتدا علمای دین در این زمینه موضع‌گیری کردند و برخی مراجع تقلید حکم جهاد دادند. اسرائیل در شش روز چهار کشور عربی را شکست داد اما امروز شاهدیم توان مقابله را ندارد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با یادآوری سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص غزه گفت: امام راحل در مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کرد و در آن روز خیلی‌ها باور نداشتند که این حرکت امروز طوفان‌الاقصی را ایجاد می‌کند.

شیرازی از حمایت‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی از اسرائیل سخن گفت و بیان کرد: امروز با همه ترس و وحشت و تهدیدات به لطف الهی طوفان الاقصی ابهت اسرائیل را شکست و سران صهیونیستی می‌گویند ما تا چند سال آینده دوام نمی آوریم و ۸۰ سالگی اسرائیل را نمی‌بینیم.

شیرازی بیان کرد: تلاش‌هایی که علیه جمهوری اسلامی در کرمان و سیستان و بلوچستان(توسط جیش‌الظلم) و سوریه انجام می‌دهند، همه این حرکت‌ها نشانه عجز استکبار جهانی است و همه قدرت‌ها دنیا پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند تا غزه را خاموش کنند و نتوانستند.

وی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند امروز اوضاع با گذشته متفاوت است و تاثیر کلام رهبران دینی و امام و انقلاب ایران را در جهان می‌بینیم و در قلب فرانسه، آمریکا، انگلیس و اروپا و حتی افراد غیر مسلمان در مقابل اسرائیل قد علم کرده‌اند. امروز جهان اسلام با حرکت ملت ایران بیدار شده و امروز اثر روز قدس را می‌بینیم.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: امروز مردم دنیا علیه اسرائیل حماسه خواهند آفرید و در ایران این روز باشکوه‌تر از گذشته است و نشان از این دارد که اسلام زنده است، فلسطین زنده است و نشانه توان جمهوری اسلامی و قدرت ملت ایران است.

وی خطاب به مسئولان نظام گفت: از اول انقلاب هر حرکتی که به وقوع پیوست با حمایت ملت بوده و در همه یوم‌الله‌ها وارد صحنه شد و از انقلاب حمایت کرد و امروز ملت پشت سر انقلابش و شهدای بزرگوارش ایستاده و همچون همیشه سرباز ولایت است.

شیرازی به مرور سخنان اخیر رهبری در خصوص حوادثی که اخیرا در سوریه اتفاق افتاد، توصیه کرد و افزود: اینکه ایشان گفتند که دشمن را باید پشیمان کنید معنا دارد. مثل حاج قاسم، مثل مردان رشید کرمانی، وارد صحنه بشوند، ملت و امت اسلامی حمایت می‌کنند و ما باید از دشمنان انتقام بگیریم و باید وارد عرصه بشویم و امروز، روز مقابله با دشمن است.

وی ادامه داد: هر حرکتی که مسئولان می‌توانند با قاطعیت، محکم انجام دهند. امروز اسراییل در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند و اگر آمریکایی‌ها پشت سر اسرائیل نبودند همان روزهای اول نابود شده بود.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز به لطف الهی یمن، حزب‌الله، مردم، حشدالشعبی و حزب‌الله عراق و جمهوری اسلامی در صحنه هستند و همه این عظمت مرهون تلاش جمهوری اسلامی است. اما توقع ملت ایران و برداشتی که بنده از سخنان رهبری دارم برخورد قاطع پشیمان کننده علیه اسرائیل است.

وی ادامه داد: تصمیم با تدبیر باشد اما قاطعانه باشد، محکم باشد و دشمن را پشیمان کند و این خواسته همه جبهه مقاومت است.

شیرازی بیان کرد: ما یک جان داریم و آن روزی که با امام و بعد از امام با رهبر حکیم بیعت کردیم جان را کف دست گرفتیم.

شیرازی گفت: اینکه حاج قاسم را بکشید، سید رضی را بکشید، زاهدی را بکشید و ... یک ذره از اراده حامیان ولایت کاسته نمی‌شود و ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند و این را دشمنان ما هم می‌دانند. ما بنا نیست وارد یک جنگ نظامی شویم اما این توان را داریم و امروز با موشک خرمشهر آماده‌ایم که اسرائیل را با خاک یکسان کنیم اما امروز اراده ما این نیست، دشمن هم می‌داند.

وی افزود: دشمن می‌داند اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی شود یک روزه کار آن تمام است و این قدرت را ملت، نیروهای مسلح، وزارت دفاع ایران دارد و دشمن می‌داند دوستان هم می‌دانند و با این قدرتی که ملت ایران دارد توقع این است که مسئولین نظام محکمتر پای کار بیایند و بدانند دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات برخی درباره ناتوانی ایران در مقابله با صدام و حضورش در سوریه و جنگ با داعش عنوان کرد: امروز صدام نیست اما ما هستیم، در سال ۹۰ برخی در کشور می‌گفتند با چه قدرتی می‌خواهید وارد سوریه شوید؟ امروز داعش شکست خورده و ملت ایران، مردم یمن و حشدالشعبی سربلند و ... است.

وی با فرستادن درود به حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز به لطف الهی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرت دارد و دشمن را به زانو درآورده است و مطئن باشید که آینده از آن ملت ایران است و بزودی زود اسرائیل شکست خواهد خورد و در قدس نماز خواهیم خواند و نسل جوان امروز در آینده نه چندان دور سقوط اسرائیل و آمریکا را خواهند دید.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.