يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/02/12
کدخبر :46429
35
چاپ :

شیب بیماری کرونا در استان هنوز نزولی نشده است

لزوم تشدید نظارت‌ها در سیرجان و جیرفت | همچنان باید کرونا را جدی گرفت | پاساژ‌ها و پارک‌ها باز نمی‌شوند

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،استاندار کرمان با اشاره به وضعیت کرونا در استان کرمان تاکید کرد که هنوز در شیب نزولی بیماری قرار نگرفته‌ایم و با توجه به این‌که تغییری در وضعیت سیرجان و جیرفت ایجاد نشده نباید عادی‌انگاری کرد و وضعیت را همچنان باید جدی گرفت.

وی دربارۀ بازگشایی اصناف نیز گفت که به صورت یکپارچه نمی‌توانیم گشایش در اصناف ایجاد کنیم و موارد پرتردد و شلوغی مانند پاساژ‌ها و پارک‌ها به هیچ وجه گشایش نخواهند داشت.

 علی زینی‌وند 11 اردیبهشت ماه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، بیان کرد: «گزارش‌ها و آمارها از سیرجان و جیرفت هشدار می‌دهد که علی‌رغم دیگر مناطق هنوز تغییری در وضعیت این دو شهرستان ایجاد نشده و باید کنترل و نظارت بیشتری صورت گیرد».

وی افزود: «استان کرمان هنوز در شیب نزولی بیماری قرار نگرفته و اخبار از ویروس جدید و نوع هندی آن هشدار می‌دهد که نباید عادی‌انگاری کرد و وضعیت را همچنان باید جدی گرفت تا اوضاع بهتری را در استان شاهد باشیم».

استاندار کرمان با اشاره به مصوبات کمیته‌ی امنیتی و انتظامی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: «نیروی انتظامی طرح مهار برای اتباع در این مدت را نوشته است که با جدیت دنبال می‌شود».

وی همچنین تاکید کرد: «ادارات باید رعایت کامل مصوبات اعم از پروتکل‌های بهداشتی و دورکاری کارمندان را اجرا کنند و شخص مدیر پاسخگو خواهد بود».

زینی‌وند در خصوص بازگشایی اصناف نیز توضیح داد: «به صورت یکپارچه نمی‌توانیم گشایش در اصناف ایجاد کنیم، موارد پرتردد و شلوغی مانند پاساژ‌ها و پارک‌ها به هیچ وجه گشایش نخواهند داشت».

وی اظهار کرد: «تصمیمات را به نفع مردم می‌گیریم و اعمال قانون می‌کنیم». 

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.