جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/07/12
کدخبر :57507
18
چاپ :

شهادت و امید به منجی، دو مقوله ارزشمند انسان ساز در مکتب اهل بیت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: با این ایدئولوژی قوی و جهان بینی قابل دفاع، خوب است برای رسیدن به این هدف بزرگ به سهم خود برنامه ریزی کرده و نزدیک شویم.

حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی"  در دومین جلسه شورای سیاست گذاری فعالیت های مهدوی و رونمایی از پوستر جشنواره "سبک زندگی مهدوی" در کرمان گفت: جایگاه این شورا کاملا راهبردی و در آن برای هدف گذاری استان برنامه ریزی می شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اعتقاد به اینکه در ایدئولوژی و نگاه اعتقادی، منطقی ترین نگاه را تشیع در زندگی دنیا دارد، اظهار کرد: اوج قله امید و هدف برای هر فرهیخته ای که امیدوار باشد، حکومت حضرت ولی عصر(عج) است که قصد عرضه و به تصویر کشیدن بهترین و ناب ترین حاکمیت را در دنیا دارد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: این نگاه در اعتقادات دیگر با این صراحت و گستردگی که همه ابعاد آن مشخص باشد وجود ندارد گرچه آینده جهان اختصاص به ما ندارد و خیلی ها در کنار ما قرار می گیرند و بیش از ۶۰ مذهب و دین قائل به وجود منجی در آینده جهان است اما با این ریزه کاری ها که مسئله را از ابتدا تا انتها ترسیم کنند، اینگونه که ما مدعی هستیم وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که معتقدیم تشیع از همه قوی تر این آینده را ترسیم کرده است، افزود: برنامه حساب شده ای برای رسیدن به این آینده وجود دارد و هم منطق و هم فداکاری و ایثار را تا شهادت در دستور کار قرار داده است.

علیدادی سلیمانی خط سرخ شهادت و امید به آینده جهان و منجی را دو مقوله ارزشمند انسان ساز در مکتب اهل بیت دانست و بیان کرد: با این ایدئولوژی قوی و جهان بینی قابل دفاع، خوب است در امثال این شوراها برنامه ریزی ها را به گونه ای جدی کنیم تا برای رسیدن به این هدف بزرگ به سهم خود نزدیک شویم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.