جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/06/27
کدخبر :56409
36
چاپ :

شرکت ملی مس با چه توجیهی ۴۰۰ میلیارد تومان استان کرمان را برای تیم فوتبال استان دیگر هزینه کرد؟

از نظر ما قابل قبول نیست که شرکت ملی مس ۴۰۰ میلیارد تومان از استان کرمان برای تیم فوتبال در استان دیگر هزینه کند و این مسئله هیچ توجیهی ندارد.

«محمدرضا پورابراهیمی»  در شورای معادن استان کرمان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم جلسات متعددی برای دریافت سهم استان کرمان از حقوق دولتی برگزار شد که حداقل‌هایی را توانستیم وصول کنیم و در آغاز به کار دولت سیزدهم نیز این موضوع را پیگیری کردیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  برای گرفتن حق مردم کرمان، نیاز است مجمع نمایندگان استان و استاندار کرمان جلسه مشترکی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در دوره جدید داشته باشند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حقوق دولتی معادن باید صرف تامین منابع ایجاد زیرساخت‌ها در استان شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: دریافت سهم استان کرمان از حقوق معادن تاثیر بزرگی در جهت توسعه و رونق اقتصادی استان دارد و سهم استان و مردم کرمان از حقوق دولتی معادن باید حتما پیگیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی هزینه کردهای شرکت ملی مس اظهار کرد: از نظر ما قابل قبول نیست که شرکت ملی مس ۴۰۰ میلیارد تومان از استان کرمان برای تیم فوتبال در استان دیگر هزینه کند و این مسئله هیچ توجیهی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه‌های نظارتی اطلاعات و سازمان بازرسی ورود و تعهد شرکت‌های بزرگ اقتصادی مبنی بر انتقال حساب‌ها و ایجاد گردش مالی به بانک‌های استان را بررسی و رصد کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.