جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/14
کدخبر :104348
0
چاپ :

شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه رمضان به روال گذشته خواهد بود

شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه مبارک رمضان به روال گذشته است و فقط روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه جاری مدارس به دلیل شب قدر با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این اطلاعیه آمده است: «شروع کار مدارس استان به روال گذشته انجام خواهد شد و اجرای کامل برنامه درسی در هر دوره تحصیلی مورد تاکید است.

با توجه به شب قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌های پرفضیلت، زمان شروع به کار تمامی مدارس استان در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان (چهارشنبه) با یک ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

تاکید می‌شود: هر گونه تعطیلی و تغییر ساعت کار مدارس فقط از طریق پورتال آموزش و پرورش استان کرمان، گروه‌های مجازی آموزش و پرورش استان و رسانه‌ها به اطلاع هم استانی‌های عزیز رسانده می‌شود و بزرگواران به اطلاعیه منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.