پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1400/07/28
کدخبر :58161
24
چاپ :

سرانه فضای ورزشی در رفسنجان افزایش می‌یابد

با تحقیق و بررسی در محله های شهر، سرانه ورزش را با ایجاد بستر ورزش های مختلف در پارک ها، فضای سبز و بوستان ها افزایش خواهیم داد.

مجید کهنوجی  در آئین گشایش دستاوردهای ورزش شهرستان رفسنجان در محل ورزشگاه تختی این شهر به مناسبت هفته تربت بدنی افزود: از اداره ورزش و جوانان می خواهیم که در محله های شهر تحقیقات و مطالعات را آغاز کند و با اعلام این نهاد چنانچه محله ای نیاز به مکان و تجهیزات ورزشی داشته باشد، شهرداری وارد عمل خواهد شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،  ایجاد بستر ورزش های مختلف مانند تنیس روی میز، شطرنج، هندبال و غیره در فضاهای سبز، بوستان ها و پارک ها در راستای افزایش سرانه ورزش در محله های شهر با سرمایه گذاری شهرداری انجام خواهد شد.

شهردار رفسنجان همچنین از راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح بودجه تعریف خواهد شد که در شورای اسلامی شهر به تصویب می رسد تا به پرورش ورزشکارانی بپردازیم که در سطح جامعه دیده نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی، همپای سایر شهرستان های استان کرمان مانند سیرجان برای معرفی ورزشکار آموزش دیده به رده های بالاتر باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس اقدام خواهیم کرد.

فرماندار رفسنجان نیز گفت: از هیچ کوششی برای ارتقا ورزش این شهرستان دریغ نخواهیم کرد و تا جایی که امکان دارد برای بهبود شرایط ورزشی رفسنجان تمام امکانات را بسیج می کنیم.

مجید فصیحی هرندی ادامه داد: از باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان که یک جایگاه قدرتمند است حمایت می کنیم تا انگیزه و بهانه ای برای توسعه ورزش های همگانی و حرفه ای باشد.

وی افزود: ما بهترین ورزشکاران رتبه آور ملی و جهانی مانند منصور پورمیرزایی را داریم که در رقابت های ۲۰۲۰ توکیو در رشته وزنه برداریی نائب قهرمان جهان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان نیز گفت: نمایشگاه دستاوردهای ورزشی این شهرستان در ورزشگاه تختی با شرکت بیش از ۴۲ هیات ورزشی، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی گشایش یافته است.

علی رویگر ادامه داد: در این نمایشگاه انجام  ورزش و تحرک را که عامل مهم سلامتی است توسط کارشناسان ورزشی به خانواده ها توصیه می شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.