جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1401/03/05
کدخبر :66220
24
چاپ :

ساخت ۲ پروژه عمرانی ۱۷۰ میلیارد تومانی در رفسنجان آغاز شد

عملیات اجرای ۲ طرح عمرانی شهرداری رفسنجان با مجموع اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان روز پنجشنبه با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در سفری به شهرستان رفسنجان ضمن حضور در آیین آغاز ساخت ۲ پروژه عمرانی شهرداری این شهر گفت: در مجموعه جدید شهرداری رفسنجان فعالیت هایی شامل شفافیت و بحث ساماندهی امور مربوط به شهر بخوبی در حال انجام است.
وی افزود: نکته جالب این است که بودجه شهرداری رفسنجان سه برابر نسبت به قبل افزایش یافته و در حال تحقق یافتن است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فداکار بیان کرد: امروز هم عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان آغاز شد که گره ترافیکی شهر را باز می کند و شامل دوبانده شدن بلوار پرستار و خلیج فارس و نیز احداث تقاطع غیرهمسطح به طول ۸۰ متر است.

وی خاطرنشان کرد: با ساماندهی مجموعه بلوار خلیج فارس از بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان تا میدان ۲۲ بهمن این شهر، ترافیک شهر روان و خطرات احتمالی و تصادفات کاهش خواهد یافت.

 شهردار رفسنجان هم در این مراسم اظهار کرد: پروژه دوبانده کردن خیابان پرستار و خیابان جمهوری به طول یک کیلومتر و مساحت هشت هزار مترمربع با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۶ ماه به بهره برداری می رسد.

مجید کهنوجی ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح و ساماندهی بلوار خیلج فارس نیز به طول ۷۵۰ متر با مساحت ۱۴ هزار مترمربع کلنگ زنی شد و این پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در ۱۴ ماه اجرا خواهد شد.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.