شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1400/09/25
کدخبر :60439
40
چاپ :

ساخت ۱۵۰ مسکن مددجویان کمیته امداد در رفسنجان آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان رفسنجان عصر چهارشنبه طی مراسمی آغاز شد.

رییس کمیته امداد شهرستان رفسنجان در این مراسم گفت: این واحدهای مسکونی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان احداث می شوند.
حسین فداکار افزود: بیش از پنج هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد در شهرستان رفسنجان وجود دارند که از این تعداد ۲۵۷ مددجو فاقد مسکن و سرپناه هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،  در فاز نخست با کمک خیرین و کمیته امداد ساخت ۱۵۰ واحد مسکن را آغاز کردیم که هر واحد با مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال ساخته می شود و مجموع این واحد ها تا یک سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گفته فداکار این واحدها در حاشیه بلوار خلیج فارس رفسنجان، عرب آباد، اسماعیل آباد، صادق آباد و دیگر مناطق شهری و روستایی ساخته می شوند.

وی افزود: برای ساخت این خانه ها زمین از سوی کمیته امداد شهرستان تأمین شده و هزینه ساخت هم با کمک خیّرین و نیز معرفی متقاضیان و مددجویان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات کم بهره ساخت مسکن برای تامین بخشی از نیازها، تهیه می شود.

وی با دعوت از مردم و خیرین در کمک به ساخت مسکن برای مددجویان، با توجه به افزایش اجاره بهای مسکن گفت: در فازهای بعد هم احداث مسکن مددجویان را ادامه می دهیم تا تمامی مددجویان فاقد مسکن خانه دار شوند.

 مراسم کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی با حضور مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی کشور ، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.