جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/04/10
کدخبر :49840
29
چاپ :

ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید زنگی‌آبادی کرمان آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف‌آباد) امروز چهارشنبه در شهر کرمان آغاز شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،عملیات اجرایی احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف‌آباد) امروز چهارشنبه در شهر کرمان آغاز شد.

شهردار کرمان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی افزود: قرارداد این پروژه پیش از این با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و موسسه شهید رجایی منعقد و بر اساس اولویت های مدیریت شهری و تامین منابع مالی از امروز آغاز شد و امیدواریم طی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان و شهرداری به بهره برداری برسد.

سیدمهران عالم زاده اظهار داشت: امیدواریم با اجرای تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی تصادفات شهر کرمان به حداقل برسد هر چند اجرای این طرح ممکن است مشکلاتی را به صورت مقطعی به وجود آورد اما با اجرای این طرح از تصادفات پیشگیری می شود.

وی عنوان کرد: دلیل عقب ماندگی کرمان، گسترش بیش از حد این شهر است و کرمان با ۱۳ هزار هکتار وسعت دارای ۶۵۰ هزار نفر جمعیت است که این به معنی ۵۰ نفر سکونت در هر هکتار محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین چالش شهر کرمان وسعت آن است تصریح کرد: نمی شود این درد چهل ساله را یک شبه و یک ساله درمان کرد و باید با برنامه های میان و درازمدت در پی رفع این چالش برآییم.

تقاطع غیر همسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) در ورودی شهرکرمان از سوی روستای زنگی آباد قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.