پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1401/05/13
کدخبر :69040
27
چاپ :

رییس دادگستری زرند برخورد جدی در انتظار متعرضان به حریم رودخانه‌هاست

رییس دادگستری شهرستان زرند ضمن تاکید بر برخورد با افرادی که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه ها کرده اند گفت: سیل محصول عملکرد نسنجیده و تعرض برخی افراد سودجو به محیط زیست طبیعی است.

 ابوالفضل فرحبخش در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان زرند که با حضور سرپرست دادسرای عمومی و جمعی از مسئولان شهرستان زرند برگزار شد ،اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولان ذی ربط در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی وضعیت آسیب دیدگان از سیل اقدام کنند. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، این مقام قضایی در خصوص تعرض به حریم و بستر رودخانه ها اعلام کرد: ادارات متولی باید نسبت به نظارت حداکثری در این خصوص اقدام و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها و جاده ها ممانعت به عمل آورده و تمام موارد جرم و تخلف را به دادستانی شهرستان گزارش کنند.

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان  نیز گفت: دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه با متخلفین و متعرضین به حریم رودها و رودخانه ها برخورد جدی به عمل خواهد آورد.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.