شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/12/09
کدخبر :103319
0
چاپ :

رقابت ۳۲ کاندیدا برای تصاحب کرسی حوزه رفسنجان و انار در مجلس

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان گفت: با انصراف ۳۰ نفر از کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هم‌اکنون ۳۲ نفر در رقابت حوزه انتخابیه انار و رفسنجان حضور دارند.

دکتر مجید دهقانی  اظهار کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار ۸۱ نفر از کاندیداها ثبت‌نام خود را قطعی کردند که پس از بررسی صلاحیت در هیات‌های اجرایی و نظارت، در نهایت ۶۰ نفر تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: مجموعاً بعد از ثبت‌نام قطعی تا روز گذشته که روز پایان انصراف‌ها بود، ۳۰ نفر انصراف دادند و هم‌اکنون ۳۲ نفر تأیید نهایی را دارند که تا انتها در فرایند انتخابات حضور دارند و یک نفر نیز از حوزه رفسنجان به تهران تغییر حوزه انتخابیه داده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم رقابت سالمی را بین این ۳۲ نفر شاهد باشیم و ان‌شاءالله با یک انتخاب خوب از سوی مردم و با مشارکت پرشور و بالای مردم، شاهد مجلسی قدرتمند باشیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.