دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/09/01
کدخبر :59295
15
چاپ :

رفع تصرف ۵۸ هزار و ۷۴۶ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

فرمانده یگان حفاظت اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان گفت: ۵۸ هزار و ۷۴۶ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت از ید متصرفین خارج شد.

 "خانباز امیرفضلی" فرماندهی یگان حفاظت اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان  بر لزوم اجرایی شدن اهداف طرح صیانت از حقوق بیت المال گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال، ۵۸ هزار و ۷۴۶ مترمربع از اراضی ملی روستای سیدآباد شهر بلوک ڪه چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.
وی افزود: نیروهای پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان این اراضی ملی را از ید متصرفین خارج و به دولت باز گرداندند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، امیرفضلی با تأڪید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی اظهار کرد :هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محڪوم خواهد شد.

وی از  مردم خواست  ضمن تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ڪد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.