شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/10/27
کدخبر :100126
4
چاپ :

رزمندگان اسلام پاسخ شرارت‌های داعشی‌ها و حامیانشان را خواهند داد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دستان توانای خدا از آستین رزمندگان اسلام بیرون خواهد آمد و پاسخ شرارت‌های داعشی‌ها و حامیانشان را خواهد داد.

امیر کیومرث حیدری در حاشیه افتتاح پروژه ۶۰ واحدی مسکن شخصی کارکنان پایور قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اظهار کرد: انتقام از دشمنان دین خدا و قرآن را خدا خواهد گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: آنهایی که مبادرت به کار جلادانه‌ای می‌کنند که روی صفاکان روزگار را سفید کرده‌اند، گروهک داعش مرتد و بی دین هستند زیرا اگر کسی دین داشته باشد، خون کسی را به ناحق بر زمین نمی‌ریزد.

حیدری گفت: نه تنها اینها(گروهک داعشی) بلکه حامیان آنها که این افراد سر در آخور آنها دارند و آنها را تغذیه می‌کنند و کمک اطلاعاتی و عملیاتی به آنها می‌کنند همه آنها دیر یا زود با دست توانای خداوند تبارک و تعالی که از آستین رزمندگان اسلام در خواهد آمد پاسخ این شرارت‌ها را دریافت خواهند کرد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از پروژه مسکن کارکنان ارتش بیان کرد: ایجاد مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح مخصوصاً ارتش جمهوری اسلامی یک تکلیف است لذا به ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی در اقصی نقاط کشور مبادرت کردیم.

وی ادامه داد: از پایان سال ۱۴۰۳ هیچ یک از کارکنان نیروهای زمینی بازنشسته نخواهند شد مگر اینکه وضعیت مسکن شخصی آنها مشخص شده باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آغاز ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای زمینی ارتش در مناطق مختلف بیان کرد: منطقه کرمان با همت امیر غلامعلیان پیشگام تر از سایرین بوده و امروز واحدهای مسکونی که با کیفیت عالی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی شخصی در سراسر کشور برای کارکنان نیروی زمینی ارتش انجام شده که با کمک فرمانده کل ارتش در حال احداث هستند. همچنین مقرر است ۲۳ هزار خانه سازمانی احداث کنیم و امیدواریم تا پایان سال آینده تعهد خود را در زمینه ساخت خانه‌های سازمانی عملی کرده باشیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.