يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/04
کدخبر :45971
27
چاپ :

راه اندازی دوباره معدن آسمینون منوجان مانع بیکاری هزار و ۲۰۰ نفر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با حمایت و اقدامات قضایی معدن کرومیت آسمینون دوباره راه اندازی شده و زمینه اشتغال یکهزار و ۲۰۰ کارگر این معدن تثبیت شد.

به گزارش دل عالم به نقل ز ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با حمایت و اقدامات قضایی معدن کرومیت آسمینون دوباره راه اندازی شده و زمینه اشتغال یکهزار و ۲۰۰ کارگر این معدن تثبیت شد.

  امید رضایی شامگاه جمعه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و تولید و رونق اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری  و تاکیدات رئیس قوه قضائیه و دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمان  معدن آسمینون  منوجان که از فروردین امسال دچار رکود کاری و تعطیلی شده بود  مجدداً راه اندازی شد.
وی با بیان این نکته که معدن آسمینون یکی از معادن مهم در کشور است، افزود: این معدن با مشکلاتی از قبیل حوزه کار کارگری، حقوق دولتی وغیره  مواجه بود که منجر به تعطیلی آن در فروردین ماه سال جاری شده بود.
دادستان منوجان ادامه داد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضایی در دستور کار قرار حوزه قضایی شهرستان و استان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن،  با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن  از اول اردیبهشت ماه  معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.
وی تاکید کرد: براساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تاکیدات آیت الله رییسی، ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی شهرستان منوجان  با تمام توان از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی حمایت خواهد کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.