جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/04/19
کدخبر :50450
39
چاپ :

رئیس فدراسیون فوتبال رویکرد ما تمرکززدایی است

رئیس فدراسیون فوتبال: رویکرد ما تمرکززدایی است

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: این فدراسیون از همه تیم های فوتبال حمایت می کند و نگاهی به دور از تمرکززدایی، متعارف، متوازن و همراه با عدالت توزیعی در همه مناطق دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم روز پنجشنبه در جریان بازدید از ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهارکرد:  امیدواریم مناطق همجوار استان کرمان هم از این ظرفیت استفاده کنند و نیز فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال هم از این زیرساخت های ورزشی استان کرمان بتواند بهره بگیرد.

به گفته وی ورزش استان کرمان دو تیم فوتبال در لیگ برتر دارد که این دو تیم پیشرفت عالی دارند.

عزیزی خادم افزود: کرمان به یکی از قطب های مهم فوتبال کشور تبدیل شده است و روند رو به رشدی دارد که امیدواریم همین روند با شتاب بیشتر به سمت  قوی شدن را طی کند و همزمان  هم زیرساخت های ورزشی این استان تکمیل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم ورزش استان کرمان به ویژه فوتبال آن به مدلی تبدیل شود که مناطق دیگر از این مدل پیروی کنند.

به گزارش ایرنا ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان از سال ۸۵ توسط شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز شد امّا به دلیل مشکلات مالی این پروژه روند کندی را داشت که اینک با تأمین اعتبار از سوی شرکت مذکور این ورزشگاه با ظرفیت ۱۰ هزار نفر گنجایش به سرعت در حال تکمیل است.

رفسنجان در شمال غربی کرمان قرار دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.