جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/09/20
کدخبر :60226
75
چاپ :

ذره‌ای تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نخواهیم گرفت

«ذره‌ای تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نخواهیم گرفت. ما آدم اصول خواهیم بود نه جناح و جناح‌بازی».

به گفته‌ی جلالی، مکانیزم جدیدی در قالب شورای راهبردی مدیران ارشد، برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان وجود دارد و مبنای گزینش و انتصابات بر اساس بانک اطلاعاتی صورت می‌گیرد که رزومه‌ی 500 نخبه‌ در حوزه‌های مختلف در آن ثبت شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای‌کرمان، رحمان جلالی در مراسم معارفه‌ی فرماندار جدید رفسنجان با اشاره به عملیاتی شدن گفتمان رئیس‌جمهور در کشور افزود: «به برکت وجود این دولت، پنجره مدیریتی جدیدی که همان گفتمان عزت و اقتدار در سیاست خارجه است، در کشور گشوده شده و طی ۱۰۰ روز فعالیت دولت سیزدهم، شاهد این موضوع بوده‌ایم. گفتمان تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، گفتمان اعتقاد بر شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی و گفتمان تکیه بر توان داخلی برای حل مشکلات داخلی از دستاوردهای این دولت خواهد بود».

وی ادامه داد: «گفتمان ناب انقلاب و امامین انقلاب با همدلی و همکاری مسئولین و با استفاده از ظرفیت بدنه جوانان انقلابی، نخبه و جهادی محقق خواهد شد».
جلالی با ذکر این مطلب که تلاش ما بر عملیاتی کردن محورهای هفت‌گانه گام دوم انقلاب اسلامی است گفت: «مسئولین باید به سه گفتمان «مکتب شهید سلیمانی»، «امامین انقلاب اسلامی» و «دولت آیت‌الله رئیسی» که منبعث شده از یک گفتمان که همان گفتمان ناب «اسلام راستین» است؛ اعتقاد داشته و در راستای این سه گفتمان پیش روند».

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی گزارشات 100 روزه عملکرد فرمانداری‌های استان افزود: «مردم باید به صورت شفاف بدانند که چه فعالیت‌هایی ذیل این گفتمان‌ها در شهرستان‌ها صورت گرفته است و گفتمان آیت‌الله رئیسی باید در دل گفتارها، رفتارها و اقدامات فرمانداران باشد».

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: «سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت باید برای شهرستان‌ها تعیین و مشخص شود، ضمن آنکه برخی پروژه‌ها نیز نیازمند اقدامات و کارهای اورژانسی بوده که باید به صورت ویژه به آنها رسیدگی شود».

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، به حوزه «مدیران و نیروی انسانی» به عنوان دومین حوزه پیگیری دولت در استان اشاره کرد و گفت: «با شعار «با مردم و برای مردم» و با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی قطعا چهره‌ی مدیریتی استان و به دنبال آن شهرستان‌ها تغییر پیدا خواهد کرد».
وی با تاکید بر اصل شایسته‌سالاری گفت: «ذره‌ای تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نخواهیم گرفت. مکانیزم انتخاب مدیران ذیل گفتمان‌های مطرح شده خواهد بود. ما آدم اصول خواهیم بود نه جناح و جناح بازی».

جلالی با بیان اینکه اصل ولایت فقیه محور کارها و اقدامات ما در استان خواهد بود، اظهار کرد: «هر آدمی اصول ولایت فقیه را قبول داشته باشد و در این راستا و در این گفتمان بتواند خدمتی به مردم بکند، در دولت آیت‌الله رئیسی از آن استفاده خواهد شد و ما نیز از آن‌ها حمایت خواهیم کرد».

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از ابتکار استان کرمان در تدوین مکانیزم جدیدی برای انتخاب مدیران شایسته در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: «تحت عنوان شورای راهبردی مدیران ارشد استان و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده دستگاه قضایی، مدیرکل اداره اطلاعات و فرمانده سپاه ثارلله، به دنبال حل مسائل راهبردی استان خواهیم بود که در این راستا نیز مشکل انتخاب مدیران بدنه‌ای استان برای اولین بار در قالب این شورا و این رویه حل شد».

وی ادامه داد: «از همه طیف‌ها، سلایق و نخبگان بانک اطلاعاتی تدوین شده و در حال حاضر نام و سوابق 500 نفر نخبه‌ی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی استان در این بانک موجود است و مبنای گزینش و انتصابات ما در استان نیز بر اساس اطلاعات این بانک خواهد بود و چهره‌ی مدیریتی استان بر اساس اصل شایسته‌سالاری و تاکید بر گفتمان مقام معظم رهبری تغییر خواهد کرد».

برپایه‌ی این خبر، در این مراسم از تلاش‌های «مجید فصیحی هرندی» فرماندار سابق رفسنجان قدردانی و با ارائه‌ی حکمی  از سوی دکتر زینی‌وند استاندار کرمان، «علی‌اکبر پورمحمدی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان معرفی شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.