پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/10/17
کدخبر :99696
11
چاپ :

دیدار رئیس دیوان عالی کشور با مجروحان حادثه تروریستی کرمان

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام منتظری بعد از ورود به کرمان ابتدا به منظور عیادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی که از ناحیه دست مجروح شد، به منزل وی رفت و با تحسین روحیه ایثارگری مجروحان، ضمن آرزوی سلامتی برای وی از روند اقدامات درمانی مطلع شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، رئیس دیوان عالی کشور در ادامه سفر به کرمان به منظور بررسی وضعیت مجروحان در بیمارستان شهید باهنر این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در این مرکز درمانی قرار گرفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

حجت الاسلام منتظری همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی، بر استفاده از تمام امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان این حادثه دلخراش تأکید کرد و افزود: مسئولان بهداشت و درمان از هیچ اقدامی برای بهبود فوری مجروحان دریغ نکنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان، رئیس دیوان عالی کشور را همراهی کردند.

گفتنی است رئیس دیوان عالی کشور به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه به مناسبت سومین روز درگذشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، در این شهر حضور یافته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.