جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1402/12/08
کدخبر :103131
0
چاپ :

دعوت مدیرکل ارشاد استان کرمان از اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت در انتخابات

محسن روحی امروز هشتم اسفندماه در پیامی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، «حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

نقش فرهنگ و هنر در زندگی انسان و در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و هنرمندان در برهه‌های مختلف تاریخ بلند آوازه این سرزمین و در دوران انقلاب اسلامی ایران همواره افتخارآفرین بوده‌اند و تأثیر عملکرد آنها نشان از آن دارد که هنرمندان توانسته‌اند در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و حفظ آنها موفق عمل کنند.

اصحاب فرهنگ و هنر در چهار دهه گذشته در رویدادهای مختلف در کنار انقلاب و نظام بوده‌ و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند؛ امروز نیز بار دیگر صحنه نقش‌آفرینی دیگری آماده شده و بر همه ما به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه واجب است نه تنها به فرمان ولی خود گوش فرا دهیم و پای صندوق‌های رأی حضور یابیم، بلکه باید با روشنگری بیش از پیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

اینجانب از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دیار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که فرمود «دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند»، برای حضور در این رویداد مهم سیاسی و تکلیف الهی دعوت می‌کنم تا با حضور خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت کنند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.